Nasze produkty objęte są standardową gwarancją na okres 6 miesięcy. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z Ogólnymi Zasadami i Warunkami (Regulaminem) oraz opisem produktu.
Jeśli płyta zostanie dostarczona uszkodzona, oczywiście rozwiążemy ten problem. Nie wyrzucaj opakowania, ale zapoznaj się z instrukcją zgłaszania szkód pod adresem: plytyplastikowe.pl/uszkodzenia.
Czasami niektóre zamówienia mogą być dostarczane w kilku paczkach. W takim przypadku otrzymasz link Track & Trace do każdej z paczek – za pomocą linka możesz śledzić wszystkie swoje przesyłki. Jeśli wciąż czegoś brakuje w Twoim zamówieniu, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty zawsze były dostępne w dużej ilości. Stan magazynowy jest wskazany na stronach danych produktów. Jeśli okaże się, że stan magazynowy z jakiegokolwiek powodu nie jest wystarczający do zrealizowania zamówienia, zdecydowanie przepraszamy za niedogodności. O ponownej dostępności i innych szczegółach poinformujemy Cię drogą mailową.
Bardzo ważne jest dla nas to, aby nasze zamówienia zawsze były dostarczane w stanie nie pozostawiającym żadnych wątpliwości. Mamy nadzieję, że za pomocą zdjęć, uda nam się ustalić przyczynę uszkodzenia produktu. W ten sposób możemy w dalszym ciągu optymalizować nasze dostawy.
Niektóre z naszych zamówień są dostarczane do paczkomatu. Jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana w ciągu 7 dni, zostanie ona zwrócona. Czasami do zwrotu dochodzi również w wyniku podania nieprawidłowych danych adresowych. W takich sytuacjach prosimy o jak najszybszy kontakt z Działem Obsługi Klienta, abyśmy mogli wspólnie ustalić, co było powodem zwrotu przesyłki. To również umożliwi jak najszybsze ponowne wysłanie zamówienia.