Koszty dostawy zależą od różnych czynników*, dokładne koszty wysyłki zostaną wyświetlone w koszyku. Poniższa tabela zawiera orientacyjne koszty dostawy w zależności od wagi i rozmiaru paczki.
Waga | Akcesoria (wysyłane oddzielnie, aby zapobiec uszkodzeniom) | Mała przesyłka | Średnia przesyłka | Duża przesyłka |
---|---|---|---|---|
< 30 kg | 30,75 zł | 30,75 zł | 116,85 zł | 239,85 zł |
< 60 kg | 116,85 zł | 338,25 zł | ||
< 90 kg | 338,25 zł | |||
> 90 kg | 338,25 zł |
Waga | Akcesoria (wysyłane oddzielnie, aby zapobiec uszkodzeniom) |
---|---|
< 30 kg | 30,75 zł |
Waga | Mała przesyłka |
---|---|
< 30 kg | 30,75 zł |
Waga | Średnia przesyłka |
---|---|
< 30 kg | 116,85 zł |
< 60 kg | 116,85 zł |
Waga | Duża przesyłka |
---|---|
< 30 kg | 239,85 zł |
< 60 kg | 338,25 zł |
< 90 kg | 338,25 zł |
> 90 kg | 338,25 zł |
* Wpływ na koszty dostawy ma długość, szerokość i waga paczki, a także to, czy przesyłka zostanie podzielona na kilka mniejszych paczek.
** Ceny zawierają VAT.
Najczęściej zadawane pytania
-
Niestety nie ma możliwości wysyłki zamówień za pośrednictwem usługi Express. Zawsze jednak dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia zostały dostarczone w najkrótszym możliwym terminie.
-
Nazwę przewoźnika zawsze wskazujemy w wiadomości e-mail dotyczącej wysyłki. Czasami zdarza się nawet, że dostawca jest znany już na etapie kompletowania zamówienia w koszyku.
-
Niestety nie ma możliwości wyboru godziny dostawy, ale otrzymasz od nas link do śledzenia przesyłki Track & Trace, który pozwoli Ci sprawdzić, kiedy Twoje zamówienie zostanie dostarczone.
-
Niestety nie jest to możliwe. Przy składaniu zamówienia trzeba podać adres i nie ma możliwości odbioru w punkcie odbioru przesyłek/Parcel Shop. Jeśli nie będziesz w stanie odebrać przesyłki od kuriera, Twoja paczka może wtedy zostać dostarczona przez przewoźnika do punktu odbioru przesyłek/Parcel Shop lub zostanie podjęta kolejna próba dostawy pod wskazany adres i dopiero wtedy zostanie zwrócona. Dlatego też zalecamy uważne śledzenie przesyłki.
-
Jeśli kurier nie był w stanie dostarczyć zamówienia pod wskazany adres, paczka może zostać wysłana do punktu odbioru przesyłek. O tym, który to punkt, dowiesz się z systemu śledzenia przesyłki. Następnie przesyłka musi zostać odebrana w ciągu 7 dni, w przeciwnym razie zostanie zwrócona.
-
Oczywiście, nie jest to żadnym problemem, o ile zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Aby zmienić adres dostawy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
-
Po zaplanowaniu dostawy pod wskazany adres otrzymasz dodatkowe informacje od kuriera, abyś mógł śledzić swoją przesyłkę. Należy pamiętać, że może minąć do 24 godzin, zanim link do śledzenia przesyłki będzie aktywny.
-
Przewidywany czas dostawy każdego produktu możesz sprawdzić na naszej stronie. Gdy tylko zamówienie zostanie zapakowane, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. Dzięki temu możesz na bieżąco śledzić losy swojej przesyłki i sprawdzić, kiedy zamówienie zostanie dostarczone.
-
Koszty dostawy są obliczane na podstawie wagi i rozmiaru paczki. Poznaj wszystkie szczegóły dotyczące cen na stronie kosztów dostawy.