Nasz Dział Obsługi Klienta dostępny jest pod numerem telefonu: +48 (0)22 104 55 24. Masz jakieś pytania? Możesz też wysłać maila do naszego Działu Obsługi Klienta na adres: [email protected]. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Kliknij w „Moje konto”, aby łatwo i szybko założyć swój profil.
Na górze naszej strony, tuż obok paska wyszukiwania, znajduje się przycisk „Moje konto” – po kliknięciu możesz zalogować się na swój profil. Po zalogowaniu pojawi się przycisk „Moje konto”, po kliknięciu zostaną otwarte szczegóły Twojego konta. Możesz też kliknąć tutaj, aby bezpośrednio przenieść się do szczegółów konta.
W czasie logowania kliknij „Zapomniałem hasła” pod przyciskiem „Zaloguj się”, aby w ten sposób zmienić hasło.
Jeżeli chcesz zmienić adres dostawy dla kolejnego zamówienia, możesz to zrobić po zalogowaniu na swoje konto. W przypadku bieżących zamówień jest to natomiast możliwe, o ile produkty nie zostały jeszcze wysłane. W takiej sytuacji konieczny jest kontakt z Obsługą Klienta.
Na dole wiadomości e-mail znajduje się przycisk „anuluj subskrypcję”. Po jego kliknięciu subskrypcja zostanie anulowana. Zapisać się do naszego newslettera można natomiast tylko podczas składania zamówienia.
Tak, mogą być. Aby tak się stało, skontaktuj się z Obsługą Klienta i podaj swój adres e-mail oraz numer(y) zamówienia. Nasi konsultanci z pewnością Ci pomogą.
Tak, w naszym sklepie dostępne są promocje i rabaty, które pozwalają uzyskać zniżkę na wybrane produktu. Informacje o aktualnych promocjach i rabatach wysyłamy mailowo za pomocą naszego newslettera.