Aby łatwo można było obliczyć optymalną grubość dla danego zastosowania, opracowaliśmy kalkulator grubości. Pomaga on znaleźć grubość płyty odpowiednią dla danego projektu. Kalkulator grubości, jego działanie i otrzymany wynik nie mogą stanowić podstawy do wysuwania jakichkolwiek roszczeń.
Zobacz nasz poradnik służący do pomocy w podejmowaniu decyzji, w której udzielamy osobistych porad w dowolnym miejscu i czasie. Jeśli nadal znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.
W naszym sklepie internetowym masz do wyboru szeroką gamę kształtów, cyfr i liter, które możesz zamówić na wymiar. Wybierz potrzebny kształt na stronie produktu i wprowadź prawidłowe wymiary. A może wolisz własny projekt? Własny projekt możesz przesłać do naszego sklepu internetowego za pomocą pliku DXF. Sprawdź zasady rysowania i wskazówki dotyczące tworzenia pliku DXF tutaj.
W naszym sklepie bez trudu zamówisz płyty w dowolnych kształtach i wymiarach. Płyty piłujemy lub docinamy laserowo na wybrany przez Ciebie wymiar i dostarczamy tak szybko, jak to tylko możliwe. Możesz zamówić płyty plastikowe w standardowych kształtach lub w specjalnych i niestandardowych formach, np. z wyciętymi otworami w arkuszu. Własny projekt możesz przesłać za pomocą pliku DXF. W naszych filmach wyjaśniamy krok po kroku, jak stworzyć plik DXF. Podczas tworzenia pliku DXF pamiętaj o stosowaniu się do odpowiednich zasad.
Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie nasze produkty były przez cały czas dostępne. Jeśli tak się jednak nie stanie, podamy przewidywaną datę dostawy na stronie produktu. Jeżeli natomiast potrwa to dłużej niż zwykle, możesz zostawić swój adres e-mail, a my poinformujemy Cię, gdy tylko artykuły będą ponownie dostępne.
Nasz stan magazynowy jest zawsze aktualny i wyświetlany na naszej stronie. Zwykle wszystkie nasze produkty są w magazynie. Jeśli produkt jest wyprzedany, zostaw swój adres e-mail na stronie produktu. Na ten adres zostanie wysłana wiadomość, gdy tylko produkt będzie ponownie dostępny.
Obejrzyj nasze samouczki wideo, aby dowiedzieć się, jak utworzyć własny plik DXF za pomocą Onshape. Jeśli nie możesz samodzielnie utworzyć pliku DXF, zalecamy skorzystanie z pomocy profesjonalisty.
Możliwe, że nie udało się wdrożyć wszystkich zasad rysowania podczas tworzenia pliku DXF. Dlatego zanim prześlesz swój plik DXF, dokładnie sprawdź dokument, czy jest zgodny z naszymi zasadami rysowania.
Bez trudu znajdziesz odpowiedni rodzaj kleju do swoich płyt – wystarczy skorzystać z naszego kalkulatora kleju. Ponadto w koszyku znajdziesz sugestie dotyczące odpowiednich akcesoriów.
Voorheen rekende wij een kleine toeslag voor het frezen van bepaalde materialen. Deze toeslag is nu opgeheven, waardoor je geen toeslag meer hoeft te betalen wanneer je een vorm besteld.
Próbki bez trudu zamówisz za pośrednictwem naszych stron produktów. Po prostu kliknij na stronie wybranego produktu „Zamów próbkę” lub przewiń w dół do nagłówka „Zamów próbkę”. Następnie kliknij “Dodaj do koszyka”. Twoja pierwsza próbka już teraz znajduje się w koszyku.
Możesz zamówić nasze próbki za 20 zł (bez VAT) z darmową wysyłką. W tej cenie możesz wybrać aż 4 próbki. Jeśli chcesz zamówić więcej próbek, nie jest to żadnym problemem – koszt każdej kolejnej wynosi 5,6 zł. Jeśli zamówisz mniej niż 4 próbki, cena pozostaje bez zmian: 20 zł (bez VAT). Wraz z zamówieniem próbki otrzymasz kod rabatowy o wartości 20 zł (bez VAT) na swoje kolejne zamówienie. Kod rabatowy nie ma terminu ważności, więc możesz go również użyć nawet w późniejszym czasie. Nasze próbki mają wymiary 5 na 5 cm.
Po złożeniu zamówienia i jego opłaceniu, nie jest już możliwe późniejsze wykorzystanie kodu rabatowego. Kody rabatowe nie mają daty ważności, więc możesz je wykorzystać przy następnym zamówieniu.
W Płytyplastikowe.pl stosujemy minimalną cenę jednostkową 15 zł (bez VAT) i kosztów wysyłki. W przypadku produktów o specjalnej formie minimalna cena jednostkowa wynosi 25 zł (bez VAT) i kosztów wysyłki.
Minimalny wymiar, który oferujemy, to 10 x 10 cm. Wyjątkiem są nasze płyty, które są cięte laserem, dla których minimalny wymiar to 5 x 5 cm. Możesz wybrać wykończenie krawędzi na każdej stronie produktu.
W Płytyplastikowe stosujemy minimalną wielkość 10 x 10 cm. Minimalna powierzchnia to więc 100 cm2, niestety nie ma możliwości zamówienia płyty o powierzchni np. 5 x 20 cm.
W Płytyplastikowe.pl określiliśmy minimalną kwotę zamówienia jako 45 zł (bez VAT, kosztów wysyłki i kosztów manipulacyjnych). Oznacza to, że jeśli zamówisz produkt za 15 zł, zostanie doliczona dopłata w wysokości 30 zł, co daje łączną kwotę 45 zł. Robimy to, ponieważ koszty obsługi zamówień są bardzo wysokie, zatem wysyłanie naszych paczek również wiąże się z wysokimi kosztami.
Jak najbardziej! Najłatwiejszym sposobem jest wysłanie maila do Działu Obsługi Klienta z informacją o rodzaju płyty, kolorze, grubości, wymiarach i numerach. Masz pytanie dotyczące odpowiedniego materiału? W tej sprawie możesz również skontaktować się z Obsługą Klienta.
Możesz samodzielnie przesyłać pliki DXF i zamawiać płyty bez wyceny.
Twoja propozycja wyceny jest ważna przez jeden miesiąc – po tym czasie automatycznie wygasa.
Naszą propozycję wyceny otrzymasz e-mailem. Możesz ją zaakceptować, klikając przycisk „akceptuję” w wiadomości e-mail. Następnie zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę płatności.
Wycenę otrzymasz od nas e-mailem. Jeśli ją zaakceptujesz, przejdziesz do strony płatności. To tu należy podać swoje dane oraz uiścić opłatę wybierając jedną z podanych metod płatności.
Jeśli chcesz złożyć duże zamówienie, możesz poprosić nas o niezobowiązującą wycenę.
Poprzez „Moje konto” możesz łatwo znaleźć swoje poprzednie zamówienia i je powtórzysz.
Nasz sklep internetowy został opracowany zgodnie z najwyższymi standardami. Może to spowodować, że stare wersje przeglądarek internetowych (takich jak Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari) nie będą obsługiwać wszystkich funkcji. Jeśli więc podczas składania zamówienia napotkasz problemy, radzimy zainstalować najnowszą wersję przeglądarki internetowej Chrome. Kliknij tutaj, aby zainstalować tę przeglądarkę. Składanie zamówień nadal nie działa poprawnie? W takim razie skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.
Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 18:00 pod adresami [email protected].pl oraz +48 (0)22 104 55 24.
Chętnie pomożemy w doborze odpowiedniego materiału i innych produktów. Dlatego opracowaliśmy specjalne poradniki, które pomogą Ci podjąć najlepszą decyzję. Jeśli okażą się one niewystarczające, zawsze możesz skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klientów.
Możesz podać wymaganą wielkość do milimetra przy składaniu zamówienia. Używamy różnych metod, aby ciąć płyty na żądany wymiar. Może się jednak zdarzyć, że wymiary będą się różnić o 1 mm od podanego rozmiaru z powodu tolerancji piły.
W Płytyplastikowe.pl możesz bezpiecznie płacić następującymi metodami płatności:
Obecnie nie jest możliwe płacenie później na Plytyplastikowe.pl.
Zaraz po otrzymaniu zamówienia wyślemy fakturę e-mailem, faktura oczywiście spełnia wymogi prawne. Na swoim koncie możesz również znaleźć wszystkie swoje faktury.
Tak, istnieje możliwość dodania do faktury własnego numeru referencyjnego/PO. W tym celu należy wejść w „Numer referencyjny/numer zamówienia”.
Jak tylko Twoja płatność zostanie zaksięgowana, otrzymasz potwierdzenie płatności e-mailem. Dodatkowo po dokonaniu płatności potwierdzenie płatności znajduje się na dole faktury.
Przykro nam, że Twoja płatność nie powiodła się lub została odrzucona. Aby sfinalizować zamówienie, zalecamy ponowną próbę lub skorzystanie z innej metody płatności. Jeśli nadal nie możesz sfinalizować swojej płatności, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.
Przewidywany czas dostawy każdego produktu możesz sprawdzić na naszej stronie. Gdy tylko zamówienie zostanie zapakowane, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. Dzięki temu możesz na bieżąco śledzić losy swojej przesyłki i sprawdzić, kiedy zamówienie zostanie dostarczone.
Po zaplanowaniu dostawy pod wskazany adres otrzymasz dodatkowe informacje od kuriera, abyś mógł śledzić swoją przesyłkę. Należy pamiętać, że może minąć do 24 godzin, zanim link do śledzenia przesyłki będzie aktywny.
Koszty dostawy są obliczane na podstawie wagi i rozmiaru paczki. Poznaj wszystkie szczegóły dotyczące cen na stronie kosztów dostawy.
Oczywiście, nie jest to żadnym problemem, o ile zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Aby zmienić adres dostawy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Jeśli kurier nie był w stanie dostarczyć zamówienia pod wskazany adres, paczka może zostać wysłana do punktu odbioru przesyłek. O tym, który to punkt, dowiesz się z systemu śledzenia przesyłki. Następnie przesyłka musi zostać odebrana w ciągu 7 dni, w przeciwnym razie zostanie zwrócona.
Niestety nie jest to możliwe. Przy składaniu zamówienia trzeba podać adres i nie ma możliwości odbioru w punkcie odbioru przesyłek/Parcel Shop. Jeśli nie będziesz w stanie odebrać przesyłki od kuriera, Twoja paczka może wtedy zostać dostarczona przez przewoźnika do punktu odbioru przesyłek/Parcel Shop lub zostanie podjęta kolejna próba dostawy pod wskazany adres i dopiero wtedy zostanie zwrócona. Dlatego też zalecamy uważne śledzenie przesyłki.
Niestety nie ma możliwości wyboru godziny dostawy, ale otrzymasz od nas link do śledzenia przesyłki Track & Trace, który pozwoli Ci sprawdzić, kiedy Twoje zamówienie zostanie dostarczone.
Nazwę przewoźnika zawsze wskazujemy w wiadomości e-mail dotyczącej wysyłki. Czasami zdarza się nawet, że dostawca jest znany już na etapie kompletowania zamówienia w koszyku.
Niestety nie ma możliwości wysyłki zamówień za pośrednictwem usługi Express. Zawsze jednak dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia zostały dostarczone w najkrótszym możliwym terminie.
Nie realizujemy dostaw na odległe wyspy i terytoria. Jeżeli zamówienie ma być dostarczone na odległą wyspę, nie możemy zrealizować dostawy. Anulowanie zamówienia po produkcji nie jest możliwe. Poniesione koszty nie zostaną zwrócone.
Samodzielne anulowanie zamówienia jest możliwe tylko wtedy, gdy masz już założone konto, a zamówienie nie zostało jeszcze przycięte na wymiar. Jeśli chcesz anulować tylko część zamówienia, kliknij „Zamówienia” w sekcji „Moje konto” i anuluj, jeśli ta opcja wyświetla się jako możliwa do wykonania.
Robimy wszystko, aby zapewnić jak największą personalizację zamówień i jak najszybszą ich realizację, dlatego niestety nie ma możliwości edycji zamówienia już po jego złożeniu. Każde zamówienie jest natychmiast przekazywane do realizacji do naszego warsztatu, gdzie płyty są przycinane na wymiar i przygotowywane do wysyłki. Jeśli o czymś zapomnisz, możesz złożyć nowe zamówienie na brakujący element.
Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego późniejszej edycji. Natychmiast po złożeniu zamówienia zostaje ono przekazane do naszego warsztatu. To tam Twoje zamówienie jest w najkrótszym możliwym terminie przycinane na wymiar i przygotowywane do wysyłki.
Tak, ale pamiętaj, że możesz zwrócić tylko te produkty, które nie są wykonane na zamówienie – np. akcesoria – w ramach 14-dniowego okresu na odstąpienie od umowy. Jeśli chcesz zwrócić dane produkty, jak najszybciej skontaktuj się z nami. Po otrzymaniu wiadomości prześlemy Ci fakturę i zwrócimy środki bez kosztów wysyłki. Niestety nie jest to możliwe w przypadku produktów i próbek wykonanych na zamówienie. W związku z tym nasze akcesoria mogą zostać zwrócone.
Jeśli chcesz zwrócić zakupione produkty, skontaktuj się z nami. Po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki wyślemy Ci fakturę korygującą i zwrócimy środki pomniejszone o koszty wysyłki. Niestety nie jest to możliwe w przypadku produktów wykonanych lub docinanych na zamówienie.
Po otrzymaniu Twojego zwrotu w należytym stanie, zwrócimy Ci stosowne koszty. Przetwarzanie zwrotu trwa zwykle 14 dni.
Pamiętaj, aby właściwie wskazać, które artykuły są zwracane i czy są one zwracane w idealnym stanie, podaj także numer zamówienia. W tym celu skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta. Zwrotowi podlegają wyłącznie akcesoria.
Jeśli płyta zostanie dostarczona uszkodzona, oczywiście rozwiążemy ten problem. Nie wyrzucaj opakowania, ale zapoznaj się z instrukcją zgłaszania szkód pod adresem: plytyplastikowe.pl/uszkodzenia.
Czasami niektóre zamówienia mogą być dostarczane w kilku paczkach. W takim przypadku otrzymasz link Track & Trace do każdej z paczek – za pomocą linka możesz śledzić wszystkie swoje przesyłki. Jeśli wciąż czegoś brakuje w Twoim zamówieniu, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty zawsze były dostępne w dużej ilości. Stan magazynowy jest wskazany na stronach danych produktów. Jeśli okaże się, że stan magazynowy z jakiegokolwiek powodu nie jest wystarczający do zrealizowania zamówienia, zdecydowanie przepraszamy za niedogodności. O ponownej dostępności i innych szczegółach poinformujemy Cię drogą mailową.
Bardzo ważne jest dla nas to, aby nasze zamówienia zawsze były dostarczane w stanie nie pozostawiającym żadnych wątpliwości. Mamy nadzieję, że za pomocą zdjęć, uda nam się ustalić przyczynę uszkodzenia produktu. W ten sposób możemy w dalszym ciągu optymalizować nasze dostawy.
Niektóre z naszych zamówień są dostarczane do paczkomatu. Jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana w ciągu 7 dni, zostanie ona zwrócona. Czasami do zwrotu dochodzi również w wyniku podania nieprawidłowych danych adresowych. W takich sytuacjach prosimy o jak najszybszy kontakt z Działem Obsługi Klienta, abyśmy mogli wspólnie ustalić, co było powodem zwrotu przesyłki. To również umożliwi jak najszybsze ponowne wysłanie zamówienia.
Nasze produkty objęte są standardową gwarancją na okres 6 miesięcy. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z Ogólnymi Zasadami i Warunkami (Regulaminem) oraz opisem produktu.
Kliknij w „Moje konto”, aby łatwo i szybko założyć swój profil.
Na górze naszej strony, tuż obok paska wyszukiwania, znajduje się przycisk „Moje konto” – po kliknięciu możesz zalogować się na swój profil. Po zalogowaniu pojawi się przycisk „Moje konto”, po kliknięciu zostaną otwarte szczegóły Twojego konta. Możesz też kliknąć tutaj, aby bezpośrednio przenieść się do szczegółów konta.
W czasie logowania kliknij „Zapomniałem hasła” pod przyciskiem „Zaloguj się”, aby w ten sposób zmienić hasło.
Jeżeli chcesz zmienić adres dostawy dla kolejnego zamówienia, możesz to zrobić po zalogowaniu na swoje konto. W przypadku bieżących zamówień jest to natomiast możliwe, o ile produkty nie zostały jeszcze wysłane. W takiej sytuacji konieczny jest kontakt z Obsługą Klienta.
Na dole wiadomości e-mail znajduje się przycisk „anuluj subskrypcję”. Po jego kliknięciu subskrypcja zostanie anulowana. Zapisać się do naszego newslettera można natomiast tylko podczas składania zamówienia.
Tak, mogą być. Aby tak się stało, skontaktuj się z Obsługą Klienta i podaj swój adres e-mail oraz numer(y) zamówienia. Nasi konsultanci z pewnością Ci pomogą.
Tak, w naszym sklepie dostępne są promocje i rabaty, które pozwalają uzyskać zniżkę na wybrane produktu. Informacje o aktualnych promocjach i rabatach wysyłamy mailowo za pomocą naszego newslettera.
Nasz Dział Obsługi Klienta dostępny jest pod numerem telefonu: +48 (0)22 104 55 24. Masz jakieś pytania? Możesz też wysłać maila do naszego Działu Obsługi Klienta na adres: [email protected]. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Nasz regulamin możesz przeczytać tutaj.