Zgłaszanie uszkodzonych, nieprawidłowych lub brakujących produktów

Jeśli kupujesz od nas produkt, możesz mieć pewność, że jest on całkowicie zgodny z Twoimi upodobaniami. Niestety czasem może dojść do sytuacji, że coś stanie się z zamówieniem. W takim przypadku całą sprawę możesz zgłosić do nas w ciągu 7 dni, abyśmy mogli naprawić zaistniały błąd. Poniżej znajdziesz informacje, jak zgłosić uszkodzenie, nieprawidłowości lub brak produktu.

kroki

  1. Zgłoś uszkodzenie, nieprawidłowość lub brak produktu

    Zgłoszenie błędu w zamówieni nie sprawi Ci żadnych trudności. Przejdź do przeglądu zamówienia w zakładce “Moje konto“. Nie masz zarejestrowanego konta? W takim razie utwórz je tutaj, aby móc przeglądać wszystkie swoje zamówienia, a także zgłaszać uszkodzenia, nieprawidłowości lub ewentualne braki.

  2. Prześlij raport

    Po otrzymaniu zgłoszenia dokonamy jego oceny

  3. Informacje zwrotne

    Informację zwrotną otrzymasz w ciągu 1-2 dni

Uwaga: aby kwalifikować się do rekompensaty, produkt nie może być jeszcze zamontowany ani poddany obróbce. Musisz zachować produkt i opakowanie.