Tak, ale pamiętaj, że możesz zwrócić tylko te produkty, które nie są wykonane na zamówienie – np. akcesoria – w ramach 14-dniowego okresu na odstąpienie od umowy. Jeśli chcesz zwrócić dane produkty, jak najszybciej skontaktuj się z nami. Po otrzymaniu wiadomości prześlemy Ci fakturę i zwrócimy środki bez kosztów wysyłki. Niestety nie jest to możliwe w przypadku produktów i próbek wykonanych na zamówienie. W związku z tym nasze akcesoria mogą zostać zwrócone.
Samodzielne anulowanie zamówienia jest możliwe tylko wtedy, gdy masz już założone konto, a zamówienie nie zostało jeszcze przycięte na wymiar. Jeśli chcesz anulować tylko część zamówienia, kliknij „Zamówienia” w sekcji „Moje konto” i anuluj, jeśli ta opcja wyświetla się jako możliwa do wykonania.
Robimy wszystko, aby zapewnić jak największą personalizację zamówień i jak najszybszą ich realizację, dlatego niestety nie ma możliwości edycji zamówienia już po jego złożeniu. Każde zamówienie jest natychmiast przekazywane do realizacji do naszego warsztatu, gdzie płyty są przycinane na wymiar i przygotowywane do wysyłki. Jeśli o czymś zapomnisz, możesz złożyć nowe zamówienie na brakujący element.
Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego późniejszej edycji. Natychmiast po złożeniu zamówienia zostaje ono przekazane do naszego warsztatu. To tam Twoje zamówienie jest w najkrótszym możliwym terminie przycinane na wymiar i przygotowywane do wysyłki.
Jeśli chcesz zwrócić zakupione produkty, skontaktuj się z nami. Po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki wyślemy Ci fakturę korygującą i zwrócimy środki pomniejszone o koszty wysyłki. Niestety nie jest to możliwe w przypadku produktów wykonanych lub docinanych na zamówienie.
Po otrzymaniu Twojego zwrotu w należytym stanie, zwrócimy Ci stosowne koszty. Przetwarzanie zwrotu trwa zwykle 14 dni.
Pamiętaj, aby właściwie wskazać, które artykuły są zwracane i czy są one zwracane w idealnym stanie, podaj także numer zamówienia. W tym celu skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta. Zwrotowi podlegają wyłącznie akcesoria.